Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Όταν το μίσος οδηγεί στην τύφλωση.


Όταν το μίσος οδηγεί στην τύφλωση...

Ανώνυμε Μυκονιάτη με την καλή πένα και τα πολλά στοιχεία.

Νοιώθω άσχημα που η τόσο καλή μόρφωση που σίγουρα έχεις δεν σε βοήθησε να ξεφύγεις απο την δογματική θεώρηση των γεγονότων του νησιού μας.

Από την άλλη θεωρώ τιμή μου που ασχολείσαι με κάποιες από τις αναρτήσεις μου, γιατί έστω και έτσι, νομίζω ότι πιάνουν τόπο. Αν σε ενδιαφέρουν τόσο, επισκέψου το www.justmykonos.blogspot.com έχει και άλλες...

Σέβομαι την άποψη σου σε πολλά θέματα, από τότε που ΙΣΩΣ είχες τοποθετηθεί σαν ΦΑΝΤΟΜΑΣ.

Διαφωνώ μαζί σου στο πώς βλέπεις την αντίδραση μου. Πιστεύω ότι με αδικείς και θα στο αποδείξω.

  1. Σχετικά με τους υπόλοιπους συμβούλους αλλά και με μένα, δεν μπήκαν αυθαίρετα, κάποιοι τους διάλεξαν. Το φταίξιμο, (αν υπάρχει), είναι δικό σου αλλά και των άλλων πολιτών που ενώ έχουν να προσφέρουν τόσα, προτιμούν την εύκολη κριτική απο τον καναπέ για ότι γίνεται και ότι δεν γίνεται. Σήκω απο τον καναπέ, ξεκίνα την ημέρα σου, πες μέσα σου «αγαπώ το νησί μου και θα το φτιάξω καλύτερο». Τότε αυτόματα θα αποδυναμωθούν όλοι αυτοί που πιστεύεις ότι κακώς βρίσκονται εκεί που βρίσκονται. Όπως έλεγε και ο μεγάλος Έλληνας, Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα.
  2. Ο Δήμος είσαι εσύ. Δώσε το στίγμα σου, πες την γνώμη σου, κάνε την πρόταση σου. Μην περιμένεις κάποιοι να μαντέψουν τι θέλεις ή τι σκέπτεσαι. Ξεκόλλα όπως θα έλεγε και ένας σύγχρονος φιλόσοφος...(Είδες που χρειάζονται οι τόνοι;)
  3. Ντε και καλά να δικάσουμε τους τωρινούς. Τα πράγματα είναι απλά γιατί δεν τα βλέπεις; Το πολύ πολύ να δικαστούν για την λάθος εκτέλεση των καθηκόντων τους. Γιατί όμως δεν συμφώνησες με αυτόν που έγραψε το «Αν υπάρχει φιιλότιμο στο νησί»; Ή τον «Ληστή» πριν απο πολλούς μήνες; Αν δεν τα έχεις να σου τα στείλω...
  4. Δημοτικός Σύμβουλος είμαι, όχι ντέντεκτιβ... ΑΝ υπάρχει κακοδιαχείριση στην οικονομική, είτε πάω είτε δεν πάω, το αποτέλεσμα είναι ένα και το αυτό, δεν θα καταλάβει κανείς τίποτε, όπως δεν κατάλαβε ποτέ έως τώρα. Γιατί δεν το βλέπεις έτσι αφού έτσι είναι;
  5. Η μόνη λύση είναι οι σωστές διαδικασίες. (αναλυτική λογιστική με προβλέψεις, αναμενόμενες εισπράξεις, διαφάνεια στο ποιός πληρώνει και ποιός χρωστάει ειδικά στους κοινόχρηστους, στις παραλίες  αλλά και στα ΔΤ, επίπεδα ασφαλείας στην μηχανοργάνωση, και άλλα, απλά, αλλά τίμια και σίγουρα). Για το θέμα αυτό έχω δώσει μάχες, και θα δώσω και άλλη μία με τον προϋπολογισμό. Συμφώνησε μαζί μου, είμαι σίγουρος ότι κατέχεις τουλάχιστον τα βασικά σχετικά με οικονομική διαχείριση.
  6. Το ότι δεν πάω στην οικονομική είναι θέμα κανονισμού, για τον οποίο εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου. Καλύτερη θέση απο την δική μου είχε ο Νίκος Σαλάχας, αλλά ήταν παρόμοια. Με την πρώτη ευκαιρία που θα μου δωθεί θα προσπαθήσω να αλλάξει. Έως τότε είναι θέμα αρχής να μην πάω. Όμως το ίδιο πρόβλημα έχουμε όλοι, γιατί κρίνεις μόνο εμένα που το εξέφρασα; Είναι έγκλημα να εκφράζεσαι; Οι άλλοι που κάνουν το κουνέλι ή ίσως δεν το έχουν αντιληφθεί είναι οι σωστοί;
  7. Δεν ξέρω τι θα αποφασίσει η Δικαιοσύνη για το σκάνδαλο στον Δήμο, ούτε αν η απόφαση θα είναι δίκαια. Είπα όμως ξεκάθαρα ότι πρώτα φταίνε οι αιρετοί που δεν επιβάλουν αλλαγή των διαδικασιών, πόσο μάλλον όταν οι αιρετοί αυτοί είναι οι ίδιοι τότε και τώρα. Αυτό δεν δικάζεται, μόνο εγώ το υποστήριξα. Είναι όμως η ουσία και η μόνη λύση για να διορθωθεί η κατάσταση. Εσύ που ήσουν; Πόσο και τι στήριξες;
  8. Υπήρχε κάποιος άλλος που ζήτησε να αλλάξουμε ορκωτούς ή υπάρχει κάποιος που να πιστεύει ότι δεν έχουν μερίδιο ευθύνης για την περίοδο των σκανδάλων;

Εγώ λοιπόν καταλαβαίνω πολύ καλά τι γίνεται και τι πρέπει να γίνει. Φοβάμαι όμως ότι δεν είμαστε πολλοί που έχουμε καταλάβει. Για τους περισότερους η υπόθεση θα τελειώσει όταν δικαστούν κάποιοι υπάλληλοι και πέσουν και δύο πειθαρχικές ποινές σε κάποιους τότε αιρετούς. Αυτό δεν είναι το τέλειο κουκούλωμα; Ποια άλλη φωνή εκτός απο την δική μου υπήρξε στο νησί και δεν την κατάλαβα; Εγώ τρώω λοιπόν μασημένη τροφή ή όλοι οι υπόλοιποι που κάνουν τις ντουντούκες, λές και το θέμα τελείωσε όταν καταδικαστεί ο υπάλληλος...

Λογω σωματότυπου μου, βλέπω μακρύτερα! Μην υπόσχεσαι  πολλά κεράσια ούτε να κρατάς μεγάλο καλάθι, γιατί απλώς ο κήπος αυτός δεν έχει κερασιές, αλλου είναι το πρόβλημα...

 

Όταν γράφω, γράφω με στοιχεία και υπάρχει λόγος. ΜΗ το κατακρίνεις. Δεν είναι τίμιο. Αντίθετα έπρεπε να υποστηρίζεις το γεγονός ότι υπάρχει κάποιος που σκέπτεται φωνακτά! Θέλεις οι Δημοτικοί σύμβουλοι αντί να μοιράζονται τις σκέψεις τους επώνυμα, να τριγυρνούν στις εκκλησίες και στα μνημόσυνα; Στήριξε την αλλαγή που γίνεται, έστω και αν είναι ασήμαντη. Γράψε και εσύ, είμαι σίγουρος ότι έχεις να πει πολλά για το καλό του Δήμου.

 

(Τα σχόλια μου αφορούν και τον πρώτο σχολιάσαντα και τον δεύτερο.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου